piątek, 20 września 2013

Kolejka Merseyrail


Ja tak ciągle piszę i mówię kolejka, kolejka... Ale chyba nigdzie nie umieściłem jeszcze jej fotki, ani tutaj na blogu ani na FB. W takim razie proszę bardzo oto prezentacja, tak wygląda kolejka Merseyrail:

Merseyrail
Jest to w tej chwili mój główny środek transportu pomiędzy Birkenhead, a Liverpool. Bilety kupuje się w okienku na stacji. Tutaj akurat prezentuję stację nadziemną Bank Hall, są oczywiście też podziemne.

Co ciekawe tutaj nie ma upierdliwych kontroli biletów tak jak w Elblągu, miałem kiedyś nawet wątpliwą przyjemność uczestniczyć w dwóch na raz... żenada... ludzie wyśmiali kontrolerów...

Jak nie masz biletu, bo na przykład kasa jest już zamknięta z takich to a takich powodów, to masz kupić bilet na stacji na której wysiadasz. U konduktora kolejki nie jest to możliwe. Sprawdzałem. ;-)

Również można opuścić kolejkę na każdej stacji, pójść załatwić sprawy na mieście i dalej kontynuować podróż na tym samym bilecie. Też sprawdzałem. Nawet specjalnie o to pytałem się w okienku kasowym. Dziwny wyluzowany świat... W Polsce jest to niemożliwe.



Bank Hall

Widok peronu w jedną stronę

Widok peronu w drugą stronę
A tak wygląda w środku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...