SONDA LAMBDA (λ) dostarczyła mi trochę "wrażeń"... Trochę mnie dziwi fakt, że stal nierdzewną skręcono ze stalą nierdzewną, bez użycia pasty przeciwzatarciowej?!... Oczywiście poradziłem sobie z tym problemem, z racji mojego dużego już doświadczenia ze stalą nierdzewną i jej zapiekaniem się, ale niedosyt został... Czy to niedopatrzenie technika skręcającego moto, czy celowe działanie?!... Pewnie już nigdy się nie dowiem. Ale będę o tym pamiętał i drążył temat pt.: "a jak mają inni?". A może Ktoś chciałby wypowiedzieć się w tej kwestii? Zapraszam do komentarzy.
A tak to ustrojstwo wygląda w Suzuki Bandit GSF 650 K7:
|
Sonda Lambda w moim Suzuki |
Sonda sondą ale meczy mnie pytanie czemu Kolega wykręcał ten specyfik - tak dla frajdy :)
OdpowiedzUsuńJak to Czemu? Aby zobaczyć co jest w środku!! ;-)))
UsuńI co było w tym środku ???
UsuńCo było? Ano masz na zdjęciu!!! ;-)
UsuńZastanawia Cię dlaczego chciało mi się?
Aaaa... To głębszy temat... Po prostu musiałem zdemontować cały tłumik i to z kilku powodów. Zdradzę Ci tylko jeden w największej tajemnicy: Nie mam klucza do filtra oleju... Więc musiałem zdjąć kolektory, aby mieć więcej miejsca na wykręcenie inną metodą.
May I use Wikipedia content inside my blog without violating the copyright law?
OdpowiedzUsuńHow can I do this? Explain in details please..
my webpage: http://dental-quote.com/
Look at my blog post - careington 500 dental plan
Uuuuu...
Usuń