niedziela, 9 grudnia 2012

Motomikołaje 2012 - Elbląg

Dzisiaj, jak co roku elbląscy motocykliści zebrali się, aby wspólne pojechać do Domu Dziecka na ul. Chrobrego z prezentami i dobrą zabawą. Zebraliśmy się wszyscy na wielkim parkingu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej przy ulicy Grunwaldzkiej.

Pogoda do ostatniej chwili trzymała w niepewności! Ujemna temperatura i opady śniegu praktycznie postawiły pod dużym znakiem zapytania motocyklowy przejazd ulicami miasta Elbląga. Wielu zrezygnowało pomimo wcześniejszych 100% deklaracji swojej obecności. Sam byłem pełen wątpliwości do ostatniej chwili... Lód na drodze ewidentnie wyeliminowałby nas z gry... Ale na szczęście asfalt okazał się czarny! Mokry, ale możliwy do poruszania się jednośladem. :-)))

Na godzinę 12:00 wyjechaliśmy na ulicę i zwartą i zdyscyplinowaną grupą udaliśmy się pod Dom Dziecka. Rozpoczeło się ognisko, kiełbaski, gry i zabawy zręcznościowe, oraz najbardziej spektakularna część QUADY! To było odjazdowe! Przejażdżki motocyklowe z racji pogody i śniegu niestety były wykluczone. Plac nie nadawał się do użytku... Ale dla 4 kołowych quadów to w sam raz! Hulaj dusza. :-)

Na sam koniec, już dojeżdżając do garażu zaliczyłem perfidną glebę na zamarzniętej kałuży jakich tam pełno!! I jak teraz podnieść motocykl??? Na lodzie? Ślizga się na wszystkie strony! Znikąd pomocy, pusto... Normalnie niemożliwe... :-(

Zapraszam do fotorelacji poniżej. Kliknięcie w zdjęcie otwiera przeglądarkę blogową i wtedy można oglądać zdjęcia w większym rozmiarze! ;-)

A tak było w zeszłym roku!

Przejazd elbląskich Motomikołajów ulicami Elbląga












































10 komentarzy:

  1. No kali ostatnią fotką się nie chwal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loose...

      I tak jak zwykle wiozłem to na siebie.

      Prawdziwy problem to było podnieść moto... Chyba z godzinę kombinowałem na tym lodzie jak to zrobić. Ufff...
      Musiałem to sposobem zrobić.

      Usuń
  2. No widzę że pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... Z tą pogodą to wcale nie było, aż tak dobrze... Ale jakoś udało się. ;)

      Usuń
    2. Straty wielkie czy tylko zwykłe leżakowanko było ?

      Usuń
    3. Taaa... ujdzie w tłoku... ;)
      Bardziej mi mojego krzyża szkoda... ufff...
      miałem z tym niezłą zagwozdkę jak podnieść moto...

      Usuń
  3. Fajne te Mikołaje na motocyklu :-)
    Robią wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka fajna zabawa... ;-)
      Dobrze, że są chętni brać w tym przedstawieniu udział. ;-)

      Usuń
  4. To jest świetna inicjatywa, może za rok się podłączę, teraz nie miałem czasu i stroju :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Świetna zabawa. Jasne! Wpadaj w przyszłym roku. Będzie super. ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...