Dla Klientów OMAX istotne są takie parametry jak:
- JAKOŚĆ CZĘŚCI - jej żywotność...
- DOSTĘPNOŚĆ CZĘŚCI - na magazynie...
- SZYBKOŚĆ DOSTAWY - błyskawiczna...
- CENA - promocyjna cena tuby miksującej...
Głównym asortymentem jaki kupują klienci OMAX jest tuba miksująca ROCTEC500. Następnie zintegrowana głowica diamentowa MAX JET 5i. Pozostałe elementy eksploatacyjne są kupowane "rzadko" i już z przyzwyczajenia u tego samego dostawcy co tuby miksujące. Co ciekawe są klienci, którzy nie "lubią" głowic MAXJET5i, ponieważ zauważyli ciekawe zjawisko. Pękają w niej najszybciej chamber disc-i. Co powoduje w konsekwencji uszkadzanie tub miksujących, a tego nie widać przecież, bo kryza diamentowa pod którą jest chamber disc jest przecież przyklejona. Więc pomimo sprawnej kryzy diamentowej głowica MAXJET 5i jest do wyrzucenia i robi tylko szkodę.
Lepsze są rozbieralne głowice MAXJET5, które pozwalają na wymianę kryzy diamentowej, chamber disc-u, mixing chamber i oczywiście mixing tub... Ale to było oczywiste. Tak się zawsze zastanawiałem, jak to jest, głowica jest zintegrowana, a poszczególne elementy mają bardzo różne czasy eksploatacji... Czas i praktyka jednak pokazały, że miałem rację.
Lepsze są rozbieralne głowice MAXJET5, które pozwalają na wymianę kryzy diamentowej, chamber disc-u, mixing chamber i oczywiście mixing tub... Ale to było oczywiste. Tak się zawsze zastanawiałem, jak to jest, głowica jest zintegrowana, a poszczególne elementy mają bardzo różne czasy eksploatacji... Czas i praktyka jednak pokazały, że miałem rację.
Klienci kupują najczęściej 2-3 tuby miksujące ROCTEC 500 i to tylko w momencie, kiedy skończą mu się poprzednie. Nie robią zapasów. Czyli jest to tak naprawdę zakup impulsywny. Bardzo ważnym wtedy tu czynnikiem jest szybkość dostawy nowych tub i to jest główny czynnik decydujący o wyborze dostawcy.
Części do przeglądu pompy są kupowane też w ostatniej chwili i od tego kto robi ten przegląd. Proste. Decyduje osoba, która robi przegląd pompy, a nie cena, ani jakość. Nikt nie robi zapasów części i wszyscy czekają z zakupem do ostatniej chwili, a czasem nawet do awarii pompy.
Ceny powinny być w złotych. Klienci nie rozróżniają cen części w dolarach. Dla nich to abstrakcja i żaden nie umiał powiedzieć ile płaci za części.
Wniosek końcowy: Klient OMAX potrzebuje poczucia bezpieczeństwa. Chce, mieć świadomość, że jego potrzeby są ważne dla dostawcy i serwisu. Że jakikolwiek problem się pojawi nikt go z nim nie zostawi samego na pastwę losu, sam na sam z problemem. To jest klucz do sukcesu.
Wniosek końcowy: Klient OMAX potrzebuje poczucia bezpieczeństwa. Chce, mieć świadomość, że jego potrzeby są ważne dla dostawcy i serwisu. Że jakikolwiek problem się pojawi nikt go z nim nie zostawi samego na pastwę losu, sam na sam z problemem. To jest klucz do sukcesu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz