wtorek, 1 marca 2011

Certyfikaty Waterjet...

Ostatnio ktoś zadał pytanie jak zostać operatorem Waterjeta... Hmmm... Ciekawe pytanie tak naprawdę. No bo niby w którym momencie mogę stwierdzić, że nim jestem, czy jeszcze nie?! Prawda?! Czy mam uprawnienia, czy nie, do pracy na tego typu maszynie.

Dlatego polecam jednak robienie Certyfikatów. Każdy producent Waterjetów może przecież wystawić tego typu dokument, że operator został przeszkolony i wie co robi. W przypadku zmiany pracy, a to przecież nie tak rzadko się zdarza, warto mieć "papierek" potwierdzający przebyte szkolenie i nabyte umiejętności.

Ja jestem inżynierem serwisu Waterjetów. Firma OMAX przeszkoliła mnie w dziedzinie serwisowania ich maszyn w miejscowości KENT koło Seattle w USA. Fotorelacja z tego szkolenia.

A oto mój Certyfikat, że zostałem przeszkolony w serwisowaniu maszyn firmy OMAX w USA:

Certyfikat serwisanta OMAX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...