wtorek, 4 lutego 2014

England --> Poland

Oj dużo się działo... Spędziłem jednak w Liverpool-u prawie pół roku... Trochę zaniedbałem bloga na korzyść FB. Trzeba przyznać, że FB jest bardziej interaktywny w porównaniu do dość statycznego bloga. Informację zwrotną masz prawie natychmiast, kontakt jest bezpośredni z odbiorcą.

Teraz jestem w Polsce. Czas podjąć tutaj nowe wyzwania. Czas spędzony w Anglii był bardzo owocny i ciekawy. Pojechałem tam z pewną wizją rzeczywistości, a okazało się, że ten świat jest zupełnie inny niż ludzie opowiadają w Polsce. Jednak najlepszą metodą jest to sprawdzić samemu.

Miałem niestety ograniczony dostęp do internetu, dlatego moje relacje tutaj urwały się w pewnym momencie. Jak już uzyskałem go po około 2 miesiącach to informacji było już tak dużo, że odpuściłem sobie go na rzecz FB.

Liverpool Centrum

2 komentarze:

  1. No proszę, kto to się odezwał :) Witamy z powrotem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A witam! ;-)
      Przecież wiesz, że ja długo w jednym miejscu nie usiedzę.... ha ha ;-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...