niedziela, 11 sierpnia 2013

Liverpool w moim obiektywie...

Zrobiłem ponad tysiąc zdjęć tego pięknego miasta i okolicznych miejscowości. Okazuje się, że miasto leży nad rzeką i po drugiej jej stronie znajduje się jeszcze dużo ciekawych miejscowości takich jak Birkenhead, New Brighton... i wiele, wiele innych miejsc.

Liverpool i półwysep Wirral są przedzielone potężną rzeką. Nie ma mostów niestety... Na drugi brzeg można dostać się podziemny tunelem dla samochodów, albo promem. Wirral to półwysep znajdujący się miedzy dorzeczami dwóch rzek River Dee oraz River Mersey. Ja zamieszkiwałem i kręciłem się najwięcej w okolicy Birkenhead Park tegoż półwyspu.

Zdjęć natrzaskałem co niemiara... Z racji ich dużych ilości mam je do zaprezentowania na FB w poszczególnych albumach. Tam nie ma limitu pamięci, tutaj jest... niestety. Trzeba oszczędzać miejsca.



A więc zapraszam do fotorelacji na FB:

Liverpool...

Birkenhead... walk...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...