sobota, 14 stycznia 2017

Moja recenzja CZ P-07 zakup

   Długo zastanawiałem się co kupić... oj długo! Walther? Glock? A może coś egzotycznego? Wybór był bardzo duży i decyzja trudna do podjęcia. W końcu zdecydowałem się jechać z Jurkiem do Dziemian pooglądać tylko. Na wszelki wypadek wziąłem ze sobą trochę kasy i promesę. Kiedyś tak tylko na chwilę zaszedłem do salonu pooglądać i kupiłem motocykl! ;-)))

CZ P-07 w pudełku


   Podczas prezentacji różnych egzemplarzy CZ wpadła mi w oko. Cena bardzo rozsądna, wygląd ciekawy, dobrze leży w ręku. No i Jurek namawiający na coś prostego, taniego na początek. A nad czym tu się zastanawiać?! Biorę CZ P-07!

   Decyzja podjęta. Jestem szczęśliwym posiadaczem CZ P-07. Jakiś taki mały się wydaje na początku. Piotrek skomentował nawet go, że to dla kobiet i dzieci zabawka! Eee... Nie zgodzę się! Jest możliwość zmiany rękojeści w rozmiarach S, M, L. Dodatkowo jeśli powiększymy magazynek o tzw. kopytko mały palec ma gdzie się oprzeć nawet dla właściciela dużej ręki. Są w komplecie dwa magazynki, więc jeden powiększyłem do 17, a drugi zostaje w standardzie 15 szt.

   Moim prywatnym, osobistym, zdaniem CZ P-07 idealnie nadaje się na pierwszy pistolet i nie tylko. Oczywiście zawsze, ale to zawsze, najpierw trzeba postrzelać z różnych innych sprzętów. I wyrobić sobie opinię pt.: "co dla mnie jest najwygodniejsze i najciekawsze".

   Gorąco go polecam! 

 CDN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...