poniedziałek, 30 września 2013

Telefon komórkowy w UK

Ostatnio doszedłem do wniosku, że pierwszą rzeczą, którą trzeba zrobić po wylądowaniu w UK jest zakup startera z kartą SIM do telefonu komórkowego. Bo tutaj wszystko załatwia się na telefon. Praca, kurs, mieszkanie, NINo... Wszystko, wszystko... W starterze jest specjalna karta Top-up, która służy do doładowania konta w telefonie. Podajesz taką kartę w punkcie doładowań, którym może być na przykład mały sklepik i już masz pieniądze na koncie telefonu.

Od razu nasuwa się następna myśl! ;-) A w jakim języku będziemy się porozumiewać. Ano w języku angielskim! ;-) Więc znajomość w stopniu komunikatywnym jest tu bardzo pożądana. Właściwie jakość Twojego tutaj życia jest wprost proporcjonalna do umiejętności i stopnia znajomości posługiwania się tym językiem. ;-)

Koszt jak widać niewielki 1Ł. Najlepiej od razu uaktywnić telefonicznie kartę Top-Up i załadować konto przynajmniej 10Ł. Koszt połączenia z komórkami w Polsce to 5p, czyli w przeliczeniu na polskie złote około 25 groszy za minutę.

Starter O2

1 komentarz:

  1. Akurat nigdy nie miałem okazji być w tym kraju i tym samym nie znam operatorów komórkowych. Zresztą dla mnie najbardziej liczy się dobry aparat telefoniczny więc głównie na to stawiam. Swój zamówiłem niedawno z https://pl.aliexpress.com/category/5090301/cellphones.html i już go mam u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...