wtorek, 3 września 2013

Gdzie kupić funty? Alior Bank Kantor Walutowy


No właśnie. Gdzie najlepiej kupić funty na tą wyprawę?! Sprawdzałem rożne miejsca... Najdrożej jest w bankach... Trochę taniej w prywatnych kantorach na mieście... Ale najtaniej jest w Alior Bank Kantor Walutowy. Gorąco polecam:




Kantor walutowy Alior banku ma jeszcze jedną bardzo fajną funkcję. Można śledzić wykresy walut zmieniające się w czasie. Jest to o tyle ciekawe, że pozwala zorientować się jaki jest trend kursu w rocznym przedziale czasowym:


Pieniądze można wypłacić na 3 sposoby:
  • Przelew
  • Wypłata gotówki w placówce Alior Banku
  • Karta bankomatowa.
I pozostaje podstawowe pytanie ile potrzebujemy gotówki na wyjazd?! 
Ja wydałem na mój pierwszy etap tygodniowy 150Ł. Oczywiście nie wliczam w to zakwaterowania. To wyżywienie, lody, piwo, bilety, drobne wydatki, transport... itp. itd. To ani dużo, ani mało. Każdy z nas ma indywidualne potrzeby.

A w tym samym czasie w kantorach kurs wyglądał tak:


Więc po co przepłacać?? ;-)))

10 komentarzy:

  1. Zapomniałeś dodać, że kantor Aliora pobiera 9 złotych za wypłatę z bankomatu ;) Pozdrowienia http://aliorbankopinie.blogspot.com/p/pozyczka-gotowkowa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomniałem. Tylko ja wypłacam pieniądze z kasy Alior Banku. A to jest za free. ;-)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Platforma Amronet.pl ma korzystną i elastyczną ofertę. Mnie się podoba i tu wymieniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwości jak widać jest wiele... ;-)
      Dziękuję za wpis i informację o tym.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka dni temu wyrobiłem sobie kartę walutową https://www.igoriacard.com/anonimowa-karta-dla-studentow która jest oczywiście kartą płatnicą. Jak dla mnie jest to niezwykle ważne, gdyż zdarza mi się podróżować. Jestem zdania, że dziś należy mieć karty walutowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele zależy od tego jaką ilość zamierzamy kupić. Zresztą dla mnie zdecydowanie najlepszym miejscem do kupna czy sprzedaży waluty online jest https://cinkciarz.pl/wymiana-walut ponieważ wiem, że mogę uzyskać naprawdę dobry kursy wymiany. Poza tym liczę się również bezpieczeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim przypadku bardzo chętnie używam płatności online https://www.cashbill.pl/ również jestem zdania, że stanowi to niezwykle praktyczną metodę na realizowanie płatności. Strasznie podoba mi się to, iż bez większego problemu mam możliwość opłacić rachunki albo nawet spłacić ratę za kredyt. Bardzo fajne i dodatkowo elastyczne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za cenny insight! Planując podróż, warto mieć dobry kantor walutowy na radarze. A https://klik-24.com/ brzmi jak solidny wybór!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...