sobota, 14 lipca 2012

100-lecie lotnictwa w Elblągu...

Dzisiaj było święto lotnictwa. Sto lat. Kawał czasu... W związku z tym udałem się na 10:30 na zbiórkę pod klubem elbląskich Orłów. Zebrała się całkiem pokaźna ekipa i wspólnie razem pojechaliśmy na elbląskie lotnisko. Atrakcji była co nie miara. Loty akrobatyczne, wiele stoisk handlowych, rożnych pojazdów, samolotów i helikopterów. Całkiem miło spędzony czas. Szczególnie na rodzinny wypad.

Niestety pogoda trochę nie dopisała i pojawił się deszcz. Cóż... Nie zawsze jest tak jakbyśmy sobie tego życzyli. Ale i tak z mojej perspektywy na to patrząc jestem bardzo zadowolony z wyjazdu. Było bardzo ciekawie. Co uwieczniłem jak zawsze na fotkach. Zapraszam do oglądania. ;-)

Inne relacje:
Klub Orzeł
pomerania24.pl
Aeroklub Elbląski
Elbląg.wm.pl


FOTORELACJA:










































2 komentarze:

  1. Świetna fotorelacja.
    Dziękuję za fotki.
    Pozdrawiam ze Sztumu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Al dawno nie byłam na lotnisku...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...