niedziela, 28 sierpnia 2011

Wypad do Łodzi...

Długo zbierałem się na taki wypad do Polski Centralnej - Łódź... Cały czas mi wychodzi, że to idealne miejsce na postój i dalszą drogę... Postanowiłem wreszcie to sprawdzić. Wyjechałem w czwartek, w sumie 388km na pierwszy dzień. Luzik... Powrót sobota, dłuższa trasa, bo 448km, też luzik... zahaczyłem jeszcze Bydgoszcz. Temperatury były okrutne rzędu 35 st. C. ale cóż... było fajnie... :-)))

Przygotowania do wyjazdu i pełny ekwipunek...
FOTORELACJA:




Przed moim blokiem... i zaraz w drogę...

Pierwsza poważna przygoda... Malbork kapeć... ehhh...

Suzi w rękach specjalisty od gum w Malborku...

Sprawnie to poszło...

łatanie opony...

Zdejmowanie opony... Sama felga...

Taka przyjemność 59,53zł... ale obsługa perfect... Malbork

I już na trasie... jeszcze Malbork, wjazd na most...

Moja ulubiona płatna Autostrada A1...

Kierunek Łódź oczywiście...

Ciągłe straszą... ehhh...

Stacja Shell na A1...

I wypad z A1...

Wyjazd z A1... i na starą jedynkę....

Spotkałem na trasie fajnych kolegów... ;-)

BMW... rewelacja...

Tak to wygląda w profesjonalnym wydaniu... korek oczywiście na jedynce...

Tuż przed Toruniem...

Toruńskie dziewczyny... ;-) Miło popatrzeć na skrzyżowaniu...

Toruński harlejowiec...

Drugi motocyklista obok w Torunia... Ale on chyba nie był z Torunia, jechał chyba na jakiś zlot motocyklowy...

A tu noc... tuż za Włocławkiem... Ciepła, gorąca noc... Sama przyjemność jechać taką porą...

Nocny wypad MZ ETZ po Łodzi...

Skrzyżowanie w Łodzi...

Włocławek na powrocie... Totalny upał.... Temperatury powyżej 35 st. C. ufff...

Uwaga! Kobieta za kierownicą... taki jest tam przyklejony znaczek na tym samochodzie..

Ruch wahadłowy.... ale motocykle zawsze z przodu... totalny upał...

Korki na jedynce...i upał...

A tu mały przystanek na dziesiątce... i masakryczny upał...

Postanowiłem zahaczyć też Bydgoszcz...

Dolna Grupa na starej jedynce, aktualnie 91...

Przed Malborkiem.... na powrocie...

I w Starym Polu deszcz... po całym dniu upałów...

deszcz...

deszcz...

Stan liczników już na miejscu... rewelacja 836km... jestem zadowolony... :-)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...