piątek, 15 lipca 2011

Motocyklowy rekonesans Bazy Nurkowej Seawave w Swornychgaciach...

Wyjechałem o 10:30 licząc na to, że uda mi się uniknąć deszczu... Jednak od Malborka zlało mnie konkretnie chyba przez jakieś 50-70km... Później było już trochę lepiej. Jeszcze nie dojechałem do Bazy Nurkowej Seawave w Swornychgaciach, a już czułem się jakbym nurkował. Efekt kontaktu z wodą bardzo, bardzo podobny. ;-)

Chciałem przetestować jak zachowa się motocykl i cały osprzęt w tak niesprzyjających warunkach pogodowych i o dziwo rewelacja. Wszystkie Systemy Pokładowe zdały egzamin na 5! :-) Termometr pokładowy trochę świrował i wskazywał jak wysechł minus 74 st. Celsjusza, ale później znormalniał i wskazuje prawidłowo. Jest good... Można jechać w długie i trudne trasy.

Łącznie zrobiłem tego dnia 320km... Jest z Elbląga 150km... Więc jakieś 2 - 3 godz. i jest się na miejscu. Optymalnie jak dla mnie.

Przygotowania do długiej drogi i zaraz wyjazd...

FOTORELACJA:
















2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...